torsdag den 6. december 2012

Nu kan julen bare komme an!


Som tidligere nævnt havde jeg, sammen med 5 dejlige kolleger en jule demo for Haveselskabet, Nordsjælland i November !
En rigtig dejlig dag, med et super veloplagt publikum, der både var spørgelystne og  nysgerrige omkring de forskellige teknikker vi anvendte.





 Vi havde virkelig mange ting med, vi var jo 6 om det ;)
 Så der var meget at se på for publikum!

Jeg hygger mig også rigtig meget, med at lave dekorationer til udendørs brug!
Så haven er da ikke fuldstændig gået i glemmebogen ;)








Grå nisserne her, er til en veninde, der slet ikke er til rød!
De er da også meget søde, meeeeeeeeeen kan nu bedre li' de røde ;)

Og i dag, så det hele sådan ud!!








Og til sidst et par billeder, taget ud af  stue vinduet!
Her var SÅ smukt idag :)







3 kommentarer:

  1. Sikke en masse skønne ting I har fået lavet. Skal love for at der er mange flotte ting.
    Smukke snebilleder fra din vinterhave især nr. 3 nedefra er jeg helt vild med!

    SvarSlet
  2. Ja sikke da en masse smukke ting I har lavet. De nisser er godt nok også skønne- er også mest til de røde.

    Også dejlige vinterbilleder.

    SvarSlet
  3. Tak skal I have begge 2 :)
    Meget kan man sige om vejret, men smukt har det da godt nok været :)

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt du kigger forbi, og lægger du en kommentar bliver jeg ekstra glad :)