tirsdag den 4. december 2012

Hvor pokker blev November lige af ? ;)

Ind i mellem render tiden altså fra mig, synes lige jeg var så godt i gang i haven, med efterårs sysler!


Sidst i Oktober og man aner efteråret, få dage efter var det da frysende koldt!


Det var så Dahlia ! Smukt så det ud - Ca en halv times tid ;)

Fik da sået lidt :) En sjov, meget lang Allium, jeg ikke husker navnet på! 
Håber spirene overlever vinteren, ellers må det jo være en ommer :)
Lidt af det andet er også spiret, men da ikke det hele!

Så gik det nærmest også galt!! Der gik jul i det hele og haven blev glemt!
Midt i november havde jeg sammen med tidligere kolleger en jule demo for Haveselskabet i Nordsjælland, den skulle jo forberedes:)
Men mere om det senere :)




Aften åbent på min arbejdsplads skulle der også være tid til i November
En helt igennem fantastisk aften, hvor vi havde en lille " tælle nødder " konkurrence :)
Den var der rigtig mange der var med på, der blev gættet på alt mellem 2-300 til 1700
Vinderen blev så den person, der kom tættest på!
Det rigtige var 711 og vinderen var kun 8 fra med 703





1ste Søndag i advent kom og gik ;)
Men adventskransen havde jeg da fået i hus :)

Ikke et fantastisk billede, men det var lidt sent på dagen og blitzen insisterede ;)












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor er det hyggeligt du kigger forbi, og lægger du en kommentar bliver jeg ekstra glad :)