søndag den 17. juli 2011

Findes der noget bedre?!!!!

End at gå ud i haven og plukke lidt til vaserne :) Frådse i overdådigheden hvad enten det er for at glæde andre med en værtindebuket eller bare pynte lidt op indendøre i et lidt kedeligt sommervejr.

                               .Værtinde buketten fra lørdagens sommerfest
                                          Sommerdusk multifarvet.
                         Panicum elegans 'Frosted Explosion' Fontænegræs
Frøene er købt hos http://www.mr-fothergills.co.uk/ Helt sikkert ikke sidste gang jeg har handlet der.
Rimelige priser og spirevilligheden er rigtig fin. Nu forventer jeg dog at høste egne frø fra denne skønhed, omend frøene er så små så de er svære at få øje på, hahahahaha.


                             Hehe, ku' ikke dy mig. Den er bare fore skøn!!
                                          og i morgen er den her lilla ;)
                       Klokkeranke og agurk slås lidt om pladsen, hehe

3 kommentarer:

  1. Det er bare skønt at kunne gå ud i haven og plukke løs. Søde havebuketter.

    SvarSlet
  2. Dejligt med buketter fra haven. Er lidt misundelig på dine klokkerankeblomster, mine har ikke foldet sig ud endnu, selvom de er plantet mod syd ude i haven.

    SvarSlet
  3. Ja det er for dejligt at bare gå ud og forsyne sig :)
    Med klokkeranken har jeg nok snydt lidt, haha Den står inde i drivhuset, dejligt varmt og den gror som ukrudt.

    SvarSlet

Hvor er det hyggeligt du kigger forbi, og lægger du en kommentar bliver jeg ekstra glad :)